V podjetju Si splet so s tečajem deskanja na snegu na z Žanom Koširjem na Smučušču Rudno zaključili letošnjo akcijo ESET Zimski dan. Gre za prav poseben natečaj v okviru projekta Saferkidsonline, ki je namenjen izobraževanju osnovnošolcev ter njihovih staršev o kibernetski varnosti. Tretje izvedbe natečaja, za katerega so tekmovalni razredi pripravili tri-minutni video spot o varni uporabi spleta, se je udeležilo osem osnovnih šol.
Kot zmagovalci natečaja so se zimskega dne z Žanom Koširjem udeležili učenci OŠ Gradec in OŠ Videm. Po strmini Smučišča Rudno se je tako danes spustilo 40 osnovnošolcev, ki so se poleg hitrega tečaja deskanja lahko zabavali tudi s sankanjem in drugimi vragolijami na snegu.
»Mlada generacija raste s tehnologijo že od malega in izobraževanje o kibernetski varnosti je najbolje začeti zgodaj. Znanje, ki ga osnovnošolci pridobijo ob takšni dejavnosti, jim pride prav ob vsakem stiku s spletnimi tehnologijami in jih spremlja vse življenje,« je povedala Petra Veber, direktorica operacij v podjetju Si splet (ESET Slovenija).
V podjetju Si splet so tudi letos podelili dve prvi nagradi, pri čemer so učenci OŠ Videm prvo nagrado prejeli že drugič. Praktične nagrade podjetja Si splet pa bodo prejele vse osnovne šole, ki so se udeležile natečaja.
»Vse pohvale učencem in njihovim mentorjem. Prav vsi video posnetki, ki so sodelovali na natečaju ESET zimski dan 2023, so bili res fantastični. Zato še posebej pozdravljamo odločitev podjetja Si splet, da je podelilo dve glavni nagradi,« je povedal Luka Kruljec iz Mighty Krulz Agencije.
Letos so na natečaju sodelovale osnovne šole OŠ Videm, OŠ Gradec, OŠ Hajdina, OŠ Leskovec, OŠ Lava Celje, OŠ Stara cerkev, OŠ Draga Bajca Vipava in OŠ Mirana Jarca Črnomelj. Za natečaj so morali osnovnošolski razredi iz zadnje triade s svojim mentorjem pripraviti do tri-minutni videospot na temo varne uporabe spleta. Rok za prijavo je bil do 16. decembra 2022, videe pa so tekmovalni razredi oddali preko e-pošte do 16. januarja 2023. V podjetju Si splet so tekmovalne videe objavili 20. februarja na profilu ESET Slovenija v družbenem omrežju Facebook. Pri ocenjevanju se je upoštevalo glas ljudstva oziroma všečke, oceno oddelka za trženje podjetja Si splet ter oceno strokovne žirije iz Mighty Krulz Agencije. Video posnetke si še vedno lahko ogledate na kanalu ESET Slovenija v YouTube.