Vaši kupci in poslovni partnerji pričakujejo neprekinjeno poslovanje

Orcale vabi na strokovno srečanje o neprekinjenem poslovanju in zagotavljanju visoko razpoložljivih informacijskih storitev.

Oracle dogodek: Vaši kupci in poslovni partnerji pričakujejo neprekinjeno poslovanje
Osrednji temi Oraclovega dogodka bosta neprekinjeno poslovanje in učinkovito obnavljanje informacijskih storitev po prekinitvah.

Strokovno srečanje »Vaši kupci in poslovni partnerji pričakujejo neprekinjeno poslovanje« bo potekalo 6. aprila 2023, med 9.00 in 12.00 uro, v Hotelu One66, v Ljubljani.

Neprekinjeno poslovanje poudarjajo revizorji pri vzpostavljanju in obnavljanju standardov sistemov kakovosti poslovanja. Preverjajo ga tudi strateški kupci v avtomobilski, letalski, medicinski in farmacevtski industriji. Nenazadnje, neprekinjeno poslovanje je lahko konkurenčna prednost za igralce v oskrbnih verigah, logiste in trgovce, ki s tem zagotavljajo oskrbo kupcev in sloves zanesljivega partnerja. In seveda je obveza za vse ponudnike storitev kritične infrastrukture!

Dejansko se večina srednjih in velikih podjetij pospešeno ukvarja z neprekinjenem poslovanjem ne samo zaradi okvar, človeških napak ter naravnih nesreč in katastrof, ampak tudi z vidika odpornosti na različne krize in vse bolj perečih izzivov kibernetskih groženj.

Kakšen problem naslavlja srečanje

Poslovanje je odvisno od razpoložljivosti informacijskih storitev. Pri zagotavljanju neprekinjenega poslovanja se postavljata dva izziva:

  • kako zagotavljati visoko razpoložljivost in
  • kako zagotavljati čim krajši čas obnavljanja storitev po morebitnem izpadu.

Če je včasih veljalo, da imajo oddelki informatike za obnavljanje delovanja na voljo dneve, gremo danes v minute. Vsaka minuta prekinitve poslovanja zaradi izpada informacijskih storitev namreč v povprečju stane blizu 6.000 evrov! Problem je še toliko večji, ker so ključni produkcijski in režijski sistemi že digitalizirani, povezani ter avtomatizirani in se ob izpadu informacijske podpore enega dela preprosto ustavi celoten poslovni proces.

Gre torej za vprašanja:

  • Kako torej vzpostaviti sistem ničelnih izpadov delovanja?
  • Kašne so zahteve, pričakovanja in dobre prakse v posameznih panogah?
  • Kako je s tem pri zagotavljanju varstva osebnih in drugih občutljivih podatkov?
  • Kakšne, če sploh, so razpoložljive tehnološke rešitve, na katere se res lahko zanesemo?

Na ta vprašanja boste dobili odgovor na srečanju Vaši kupci in poslovni partnerji pričakujejo neprekinjeno poslovanje.

Urnik srečanja

9:00 - 9:15 – Pozdravni nagovor (Sanja Šavel, Oracle)

9:15 - 9:30 – Vse skupaj ima v osnovi poslovno vrednost (Matevž Kadak, Oracle)

9:30 - 10:15 – Presenečenje1: Regulativni pedigre ZVOP-2 (Marjan Antončič)

10:15 - 10:30 – Odmor za kavo

10:30 - 11:00 – Kaj lahko »biznis« pričakuje glede varnih in vedno dostopnih podatkov (Vili Tajnič, Oracle)

11:00 - 11:30 – Kako izgleda učinkovita rešitev vedno dostopnih IT-storitev, ne glede na panogo (Milan Ćirković, Oracle)

11:30 - 12:00 – Presenečenje2 / Vprašanja in odgovori (odgovarjali bodo strokovnjaki Oracla)

12:00 – Kosilo z izmenjavo izkušenj

Komu je srečanje namenjeno?

Upamo, da se boste v osrednji temi neprekinjenega poslovanja in učinkovitega obnavljanja informacijskih storitev ter v obravnavanih vsebinah našli:

  • direktorji in vodje informatike (CIO);
  • direktorji korporativne varnosti (CSO) ter direktorjih in vodje informacijske varnosti (CISO);
  • odgovorni za varnost in zaščito zbirk podatkov ter informacijskih rešitev na operativni ravni (DBA, SA).

Več informacij in prijava: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., mobilni telefon: 031 456 904.